Te astept

Literele sufletului meu

Te astept…

Sufletul meu te asteapta

Ca pe o ploaie de mai

Ce poarta in stropii ei

Franturi de curcubeu!

Te astept…ca pe soarele

Care lumineaza si inaltul cerului

Dar si adancul sufletului meu.

Inima mea te asteapta

Ca pe un vant sprintar ce mladie

Campul de grane si de maci,

Si ca pe-o primavara,in aprilie,

Care-a asternut troiene-nmiresmate

Pe pajisti si in ramuri de copaci…

Gandul meu asteapta sa rasari ca un luceafar

La a carui singuratica lucire

Sa-mi indrept privirea la fiece apus!

Te astept…asa cum asteapta glasul

Ce striga stingher in pustie ,

Ca ecoul sa-i dea un raspuns…

Cristina Măroiu10931526_933351070022825_1308134580086932572_o

View original post

Leave a Reply

